Interesant Blog

Atunci cand curiosul si haiosul se intalnesc si povestesc chestii intereante

Vrei să ai succes online? fii instruit acum de cei mai buni în domeniu - Wealthy Affiliate University


Bună dragii mei prieteni.

Vreau să vă zic că eu tocmai m-am înscris într-o universitate online de marketing pe internet. Am început lecțiile online oferite de ei și pot să spun că totul e foarte detaliat și bine pus la punct.



Mai vreau să subliniez și faptul că în prezent sunt student și la Universitatea Politehnică Timisoara (upt), acuși termin anul 2... stau și mă gândesc am cheltuit până acum peste 3000 ron(pe an) pe puțin și nici nu am garanția 100% că o să îmi găsesc de lucru dacă termin.

Să revenim la businessul online: poate ați încercat să faceti vreodată bani pe net, și poate (mai mult ca sigur) nu ați reușit chiar din contră, ați pierdut bani. Am pățit-o și eu... Saitul se numește Wealthy Affiliate și, spre deosebire de celelalte saituri, ei nu iți garanteaza succesul peste noapte (ceea ce e și o aberatie) ci ei iți garanteaza trainingul necesar artei marketingului pe internet.

O data inregistrați, vă este pus la dispoziție un plan de acțiune de 8-10 săptamani, iar dacă vi-s serioși și îl urmați exact nu se poate să nu reușiți. Majoritatea membrilor ajung sa facă în numai 2 luni cca $500+ pe luna. Alții într-un an deja ajung la cifra de $3000+ am văzut unii chiar și $50000 pe luna. Totul ține de voință.

Nu mă credeți? Accesati linkul urmator pentru a vedea ce facilitati va sunt oferite in interiorul WA:

http://www.wealthyaffiliate.com
javascript:void(0)
Ok, taxa de intrare este de $97 , apoi $97 în fiecare lună sau $66 pe lună dacă optați pe o taxă anuală. Dacă credeți că e prea mare, eu vă sugerez să accesați din nou linkul și să vă gândiți din nou. Chiar și eu recunosc că la $97 pe lună în comparație cu o facultate în viața reală este foarte ok, cu singura diferență că aici vei învăța 100%, fiind mult mai motivat, știind că vei ajunge sa produci mult mult mai repede.

Sincer vă zic, eu am devenit membru nu demult și sunt foaaarte mulțumit de ce am găsit înăuntru, o bibliotecă impresionantă de strategii și lecții, iar comunitatea este una extrem de ajutătoare.

Dacă aveți întrebări sunt dispus să vă ajut, doar contactați-mă.

http://www.wealthyaffiliate.com

P.S. Dacă cineva e interesat de această oportunitate unică, producătorii acestei universități online au câteva cărți digitale pe care le oferă normal la un preț de $64 fiecare... eu vă pot oferi un link de înregistrare prin care primiti acest produs gratis (deci practic o reducere de $64).

0 comments:

Trimiteți un comentariu