Interesant Blog

Atunci cand curiosul si haiosul se intalnesc si povestesc chestii intereante

Ai auzit de serviciul gratuit Infobot?



Vă întrebaţi oare ce este Infobot? Pentru cei ce auziţi prima dată de acest nume, Infobot este un robot de messenger (yahoo in principal). Ca să accesaţi serviciile prestate de acest robot trebuie doar să-l adăugaţi în lista voastra de messenger. Pentru detalli în această privinţă, vizitaţi saitul aici.

Ce anume vă oferă Infobot?


Eu personal ştiu de Infobot de câteva luni bune şi chiar mi-a plăcut, când mă plictiseam, îl puneam să-mi spună câte un banc sau să-mi zică horoscopul.

Aşadar, fie că ai de tradus un text, să cauţi un cuvânt în DEX, să aflii de vreme, cursul valutar sau chiar şi numerele de lotto, şi multe alte facilităţi pe lângă, Infobot este "prietenul" tău cel mai bun. :)

Pentru mai multe detalii vizitaţi:
http://www.infobot.ro/

0 comments:

Trimiteți un comentariu